torsdag den 20. september 2012

børne vitser

Dreng som tisser
Der var en dreng som stod og tissede på et kælder vindue, Så kom manden ud skal jeg også tisse på dit vindue, Å så skal du godt nok have en stor tissemand for jeg bor på 2 sal





......................................................................................................................................................
Hønen
Hvorfor gik hønen over vejen??
Fordi den skal over på den anden side.

......................................................................................................................................................
Frits
Jeg har en vits min far hedder Frits
 
 
...........................................................................................................................................................
Købte en hund
Der var engang en mand, han købte et hus, huset kaldte han røv, næste dag købte han en hund, den kaldte han lort, hunden lort løb væk, manden ringede til politiet og sagde, min lort er rendt ud af min
røv.
.................................................................................................................................................................
øv lus
Min lille bror har givet mig lus, bare træls for jeg ønskede mig en hund.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar